KajsaDavida

Dag 24 - Favoritcafé och varför

Publicerad 2011-12-07 19:22:54 i Allmänt,

Jag har faktiskt två favoriter!
Café Viskan, i Borås. För att deras kaffe och the är så otroligt gott! (Chokladbollarna också men självklart äter jag inte sånt.. host.) Och det är sjukt mysigt både inne och utanför. På sommaren sitter jag väldigt gärna där ute och dricker något gott och umgås med mina vänner. Dessutom är personalen där väääldigt trevliga.
I somras var jag där väldigt mycket faktiskt. Nästan varje torsdagskväll. :)
Mitt andra favoritcafé är Café Bakgården, i Borås.
Åh deras pajer är U N D E R B A R A. Hallonpajen är gudomlig. Och de sparar inte på något heller. Det är rejäla bitar man får. Inget jag klagar över. ;) Annars är det ungefär samma anledningar som jag skrev på Viskan. :)
Men sen om jag bara ska ha en kaffe någon gång så går jag nästan alltid till Espressohouse. Jag skulle vilja veta hur mycket pengar jag har bränt där.. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela