KajsaDavida

Dag 25 - Bilder och beskrivning där du bor

Publicerad 2011-12-09 23:17:20 i Allmänt,

Jag orkar verkligen inte ta bilder nu...
Och det är svårt att förklara...
Men jag bor i en villa i Svenljunga som ligger 3,3 mil från Borås.
Huset där jag bor är ett rött tegelhus på 150 kvm boyta + 150 kvm biyta. Mitt rum är dock väldigt litet, jag har min underbara säng, en stooor hylla och en fåtölj typ. (plus alla kläder, prylat och skit som ligger överallt men det behöver vi inte gå in på :D). Färgerna i mitt rum är svart, vitt och grått. Jag har en fondvägg som är en bild över Manhattan. Exakt den som är på bild här:
Och resten av väggarna är vanlig vit tapet typ.. HAHA låter som att jag är värsta trist. Men jag är inte där inne så mycket. :)
Men jaa.. de som inte vet hur det ser ut hos mig får väl ta och komma hit. ;) Om det nu VILL veta.. :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela