KajsaDavida

Dag 27 - Hur ditt rum ser ut just nu

Publicerad 2011-12-14 17:19:16 i Allmänt,

Hahahahaha mitt rum är kaaaaos! Jag är skitdålig på att hålla ordning.. Men jag hade FAKTISKT (ja mamma, jag är seriös nu :*) tänkt städa upp där i helgen.
På grund av att det är så stökigt nu så får ni inte se bilder. :) En del av mina vänner vet hur det brukar se ut så de kan nog intyga att det kan se förjävligt ut. (a) Men jag ska fixa det. :)
Jag har ett ganska litet rum, 12 kvadratmeter tror jag. Som jag skrivit innan så har jag vita väggar + en fondvägg som är en bild över Manhattan, New York. (Som är min drömresa). Sedan har jag typ det man brukar ha. Även en tjocktv........ Vill helst bli av med den snart men vet inte vart jag ska göra av den. :) Om någon vill se mitt rum så får ni väl ta och komma hit. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela