KajsaDavida

Dan före dopparedan!

Publicerad 2011-12-23 16:16:08 i Allmänt,

Imorgon är det julafton! :D yaaay! Åh vad jag längtar. :')
Jag sitter just nu och myser med min syster. :) Vi lyssnar på julmusik och sitter vid våra datorer i köket.. HAHA! Socialt, jag vet. ;) men det är mysigt. :)
Jag bloggade inte igår, för jag orkade inte det.. Haha! Men vi hade julavslutning i skolan och efter det gick Annie, jag och tjejerna från vår parallellklass till Café Viskan för att fika. Efter en stund kom även min Jesper dit och jag var med honom, Annie och Frida en stund. Sedan åkte jag hem för att jobba. :) Senare mot kvällen träffade jag Sofie, Kevin och Robbin. Vi drog hem till mig för att kolla på film och precis när vi hade startat den andra filmen somnade jag såklart och vaknade sedan vid sju på morgonen och då låg även Sofie och sov. HAHA så vi gick in och la oss i min säng och sov några timmar till. ;) Puss på dig, min Knubbis. ♥
Vi bytte öven julklappar idag :D TACK!
Och Frida och jag bytte igår. :') Tack Fridisen ♥
P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela