KajsaDavida

Dance like no one is watching.

Publicerad 2011-12-18 22:47:08 i Allmänt,

God kväll mina små sköra meloner! (Annie vet vad jag menar)...
Nu ska jag äntligen lägga mig i min underbara säng och sova som jag aldrig gjort förr. Jag har varit så sjukt trött idag. Vilket kanske inte är så konstigt när Sofie och jag lade oss vid fem inatt..
Iaf.. När vi vaknade runt ett, tog vi på oss onepiece och gick ut till köket. Jag satte mig vid datorn och kollade på lite resor, (Sofie och jag åker i sommar :D) och Sofie läagade frukost som bestod av pommer och kycklingfilé. Underbart! ;) Efter det gick vi ner till byn för att sola och vi träffade även Robbin och Kevin en liten stund. Väl hemma klädde Sophie och jag granen innan vi skulle äta.
Runt halv sju-tiden gick jag ner till Andreas och Jesper för att kolla på film. Trassel blev det och jag grät tre gånger. :( Så sjukt braaa!
Nu hade jag tänkt spendera några timmar med min babe! (Min säng alltså :))
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela