KajsaDavida

...

Publicerad 2011-12-09 07:12:17 i Allmänt,

En del personer blir man ju bara så sjukt irriterad på! Jag vet inte vem det var.. Men NÅGON gjorde min morgon jävligt dålig. Eller allt var okej tills jag behövde skynda mig till bussen. (ja, Annie och jag är alltid sena typ..)
När jag kommer ut regnar det och så är det en massa slask. KUL! Så mina skor blir pisseblöta direkt och sen kommer puckot som kör förbi mig. *SPLASH!!*
Då känner jag hur blött det blir på hela mitt ben när bilfanskapet SKVÄTTER UPP MASSA SLASK PÅ MIG!! Tack! Tack som fan..! Snällt osv.. Det är bussigt.. Schyssta klubben..
Haha ne men ärligt.. Sånt kan verkligen sabba ens humör..
Men då får man muntra upp sig med att det är fredag idag!! :D jag har svenska, engelska sen Logi där vi ska ha en redovisning. Fast jag tror inte att jag stannar i stan idag. För jag ska göra mina naglar hos Sabine senare och så är det Luciakröning för Svenljungas Lucia. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela