KajsaDavida

God Jul!

Publicerad 2011-12-24 12:19:53 i Allmänt,

Äntligen är det julafton! :D Morgonen är alltid så mysig. Vi går upp tidigt och sätter oss framför granen och öppnar några julklappar. I år fick jag två par sockor, (ett par var med amerikanska flaggan på (a)), lösnaglar som jag egentligen inte får använda längre.. och Sophie och jag fick ett gemensamt paket som var en högtalare till telefonen som vi ska ha i badrummet eftersom vi spenderar så mycket tid där inne. ;) Haha!
Nu sitter jag i bilen på väg till Mjöbäck där vi ska träffa mammas släkt. Och efter det åker vi till farmor och släkten på pappas sida. :D Toppen!
Jag kommer KANSKE skriva lite mer sen, men inte säkert. Annars kommer det uppdatering i morgon. :)
Puss på er och God Jul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela