KajsaDavida

Hiho nyårsafton!

Publicerad 2011-12-31 16:08:00 i Allmänt,

Äntligen är nyårsafton här och kvällen kommer bli så sjukt bra. :D Ellen och jag gick upp redan klockan tio för att hinna med allt innan vi skulle med bussen mot kinna. Vi hoppade av där och gick till McDonalds för att vänta på Gabriel och Oscar. När de kom dit väntade vi på bussen mot hyssna och nu sitter vi hemma hos Gabriel. :)
Vi ska spela fifa och sen måste Ellen och jag börja fixa oss inför kvällen. :D Vi ska vara i ubbhult hos en tjej som heter Bella. :) Jag hoppas verkligen att detta blir en bra kväll. :)

Jag kanske skriver mer sen. Men förvänta er inget. ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela