KajsaDavida

JulLotta på Liseberg!

Publicerad 2011-12-15 21:10:02 i Allmänt,

Hahaha, jag har precis kollat på JulLotta på Liseberg eftersom jag satt i publiken där. Dock syntes vi bara lite typ tre gånger. Dåligt. :( Man tycker ju att Frida och jag borde varit i rutan hela tiden.. Pffft.
Dagen har varit ganska bra faktiskt. Och inget speciellt har hänt heller.. Haha!
Åh ni alla skulle sett mina kläder idag! :D Jag såg ut som Harry. :D:D Jag slänger in en bild på honom, så får ni tänka er att jag har sådanna kläder på mig. ;) hihi!
Nu hade jag tänkt kolla på en film. Det blir nog Barbie - den perfekta julen. Score!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela