KajsaDavida

Let's make better mistakes tomorrow.

Publicerad 2011-12-20 21:42:10 i Allmänt,

God kväll mina damer och herrar.
Det har varit en lång dag idag. Jag slutade skolan tjugo över fyra och drog då till stan med Annie och Frida tills Jesper kom. Han och jag gick och jag köpte en julklapp och gick runt lite. Lite senare åkte jag hem. Nu har jag tagit det ganska lugnt, druckit en kopp kaffe och när jag skrivit klart detta ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. :)
Känner dock att jag börjar bli lite smådålig så jag får nog ta det ganska lugnt framöver.. :/
SNART ÄR DET JULAFTON! :D Min första julafton i hela mitt liv utan min underbara kusin vitamin, Amanda. :( Fast jag är väldigt glad för din skull, att du har det bra och så. Saknar dig Mandis! ♥
Puss
Myser i min underbara filt som jag fick i julklapp från jobbet. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela