KajsaDavida

Simple is beautiful.

Publicerad 2011-12-09 22:48:36 i Allmänt,

Åh vad god mat jag fick här hemma! :D Kött, potatisgratäng och rödvinsås. Mums!
Jag har även varit hos Sabine ikväll och hon har fixat mina naglar :) Lägger ut bild en annan dag för jag orkar inte ta kort och så nu. ;) Tack Sabine!
Nu väntar jag på att få veta vem som vinner idol. Jag tycker att Robin är bäst, men jag hoppas att Amanda vinner. För då får hon ett ganska dåligt skivkontrakt. (har jag hört) ;)
I morgon åker jag till min Frida och sover hos henne till måndag. :D:D Myyyyyys! hihi!
Meow! Min Harry är väääldigt sexig av sig ibland. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela