KajsaDavida

Take my breath away.

Publicerad 2011-12-23 18:52:10 i Allmänt,

Okej.. Nu tänkte jag fuska lite med den där jäkla listan jag gör.. Jag har två dagar kvar men jag skiver båda nu och sedan börjar jag på en ny som jag ska sköta! Hihi!

Dag 29 - Dina kläder just nu, vädret just nu med bilder och ditt humör just nu

Mina kläder just nu? Sjukt ointressant, men jag har svarta jeans, en svart slapp t-shirt och en grå tjocktröja på mig. asnice! :)
Vädret just nu går inte att ta kort på eftersom det är så mörkt ute och jag är inne och vägrar gå ut.. Men det är INGEN snö iaf.. Bra där Sverige. Snön töar bort dagen innan julafton. Pffft. Nog för att jag inte gillar vintern så  mycket.. men ska det vara vinter ska det fan vara snö också. :(
Jag vet faktisk inte vad jag har för humör just nu.. Jag är inte superglad men samtidigt inte sur typ.. Hahahahah. :)

Dag 30 - 5 saker du ser fram emot just nu

1. Julafton!
2. Nyår!
3. Min födelsedag! (1 februari. Samma datum som Harry från One Direction :D)
4. Mat! :(
5. att påbörja ett nytt år. :)
Jag slänger upp ett till inlägg direkt efter detta med den nya listan. Men jag börjar nog i morgon eller i övermorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela