KajsaDavida

Dag 08 - 15 små fakta om dig

Publicerad 2011-11-02 14:38:05 i Allmänt,

Sånt här tycker jag är superjobbigt. :o Jag har alltid svårt att komma på saker att skriva men jag ska göra mitt bästa.
1. Jag avskyr fötter. Jag btycker att de är superäckliga! Eller ja, så länge de inte rör mig så är det ganska lugnt..
2. Clowner är det jag är mest rädd för.
3. De hårfärger jag haft har varit: Brun (min vanliga färg), mörkbrun, väldigt röd, mörkröd/brunröd, blond och den jag har nu. :) Har dock växlat mycket mellan röd och brun.
4. Jag är 171 cm lång men önskar att jag var lite kortare.
5. Träning är det värsta jag vet. Jag verkligen avskyr det.
6. Min musik är en så sjukt stor del av mitt liv. Jag lyssnar jämt på det.
7. Jag är helt kääär i Grease 2! Filmen är helt underbar och låtarna är grymma!
8. MTV är enligt mig den bästa tv-kanalen som finns.
9. Jag är lite smått svag för killar som har "brat-stil". :$
10. Jag ÄLSKAR hundar! (Favoritras är mops :3)
11. I tre års tid har jag varit som besatt av Tokio Hotel.
12. Jag tycker att julen är den absolut bästa högtiden.
13. Ända sedan jag var liten har jag velat gifta mig med min farbror. (Självklart vill jag fortfarande det! :))
14. Jag trivs grymt bra med att vara singel. I alla fall nu, eftersom jag känner att jag inte är kär i någon. Då är det grymt att vara singel. :)
15. Jag skulle verkligen vilja prova att vara kille för en dag. Hade varit sjukt kul. :)
Ja, det tog sin lilla tid! Men jag lyckades med lite hjälp av en kompis. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela