KajsaDavida

Dag 21 - Hur ser din relationsstatus ut just nu och om du är nöjd med det

Publicerad 2011-11-15 21:33:11 i Allmänt,

Just nu är jag singel och har varit det i ungefär åtta månader tror jag. Och under dessa månader har jag trivts väldigt bra med det. Jag har känt att jag inte varit redo för ett riktigt förhållande än. Men nu de senaste dagarna har jag känt mer och mer att jag vill ha en pojkvän som man kan mysa med och så. Det är ju ändå rätt underbart. :)
Dock känner jag att jag verkligen vill vara superkär innan jag går in i något förhållande än och jag vet att det just nu inte finns någon som jag känner så för.
Och jag tror inte att man ska "leta" efter en kille heller, det tänker iallafall inte jag göra. ;) Jag tror att om det nu är meningen att man ska bli tillsammans så kommer det med tiden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela