KajsaDavida

Dag 22 - En text där du beskriver lycka eller du känner att du lever

Publicerad 2011-11-16 21:36:37 i Allmänt,

Lycka för mig.. Ja, det finns mycket som gör mig lycklig. Men jag kan dra några exempel.
Mina underbara vänner och min familj. De förgyller alla mina dagar. Det spelar ingen roll om jag känner mig lyckligast i världen eller om jag inte är på bra humör alls. De gör mig alltid gladare. (Förutom ibland när jag blir irriterad på en del..) Haha! Men oftast blir jag alltid på bättre humör av dem. Speciellt mina närmaste, och ni vet förmodligen vilka ni är. ♥
Musik. Det finns inte mycket som går upp mot att bara ligga i sängen och lyssna på musik. Iallafall inte enligt mig. Min musik är sjukt viktig för mig och jag skulle inte klara mig en dag utan den nu. Mina hörlurar har jag i öronen så ofta som möjligt.
Drillen. Vad skulle jag göra utan den? När jag drillar mår jag bra. Speciellt resorna som verkligen är en höjdpunkt varenda år. Och det blir ju inte direkt sämre av att det är så otroligt härliga människor med som gör allt såå mycket roligare. :)
Och lever känner jag väl att jag gör GANSKA ofta, i stort sett hela tiden jag är vaken faktiskt. :)

Kommentarer

Postat av: nathalie

Publicerad 2011-11-17 08:33:40

Go drillen<3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela