KajsaDavida

Dag 23 - Din sport och hur mycket du satsar på det. Om du inte sportar, andra fritidsintressen

Publicerad 2011-11-21 11:21:54 i Allmänt,

HAHA sport är verkligen bland det värsta jag vet. Dock har jag spelat både fotboll och innebandy och det gör jag fan inte om.. hahahahah! Fast det kan vara ganska kul att kolla på det, om man är med roligt folk. :)
Men jag har ju min drill som jag älskar. Jag har hållt på med det i många år, är osäker på hur länge, men jag började i tvåan/trean tror jag. :)
Nu har jag även blivit Ledare (typ andrahandsledare) med Nathalie. Vi tränar en liten grupp på onsdagar innan vi i SUO börjar vår träning. :)
Fast det är mycket roligare när jag är med i SUO med drill. (SUO = Svenljungas Ungdomsorkester), där har jag varit med i snart fem år. Vi åker på en resa varje år och det gör allt lite roligare. Och det är så sjukt roligt folk i drillen och i orkestern. Jaa, jag vet inte riktigt vad det finns at berätta mer än att jag älskar det jag gör och jag vill hålla på med det så länge jag kan. :)
Och tack till alla er i drillen som gör allt så roligt. :)

Kommentarer

Postat av: nathalie

Publicerad 2011-11-21 11:47:08

Tack själv Kajsa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela