KajsaDavida

Dålig uppdatering, I know!

Publicerad 2011-11-06 21:15:30 i Allmänt,

Ja jag har varit väldigt dålig på att uppdatera. Men jag har verkligeninte haft tid med det. :)
Igår jobbade jag ju, och efter det duschade jag och fixde mig. (Ja, då hade jag iofs lite tid att uppdatera, men jag orkade verkligen inte då :3). Först var jag hemma med min syster och några av hennes kompisar som skulle vara här hemma. Sedan drog Jesper, Rota och jag till Andreas där även Albin, Sebastian och Tobias var. :) Och under kvällens gång så kom det en jäkla massa folk, och sedan gick de igen och sedan kom andra, sedan gick dem. Så det var väldigt många olika människor man träffade igår. :) Lite senare på kvällen drog vi även till Charlie's där det var kareoke och sådant. Dock sjöng jag inte. ;) fast vi var inte där så länge, vi kom typ när det stängde. :( Så vi gick tillbaka till Andreas ett tag innan vi drog hem. :) Tack alla som gjorde min kväll så bra!
Nu ska jag kolla på EMA!!! :D:D:D Just nu sjunger LMFAO!! OMG :'D wiiiiie!
Lite senare ska jag skriva dag 11 OCH 12.. Hahaha :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela