KajsaDavida

Don't make the same mistake twice.

Publicerad 2011-11-09 21:54:40 i Allmänt,

YES! Ellen och jag har precis bokat biljetter till Idol när de kommer till Göteborg! :D UNDERBART! Hihi längtar redan! Dock är det inte förräns 2 december, men vad gör det? :)
Skolan idag var ganska okej, slutade klockan två så det var ingen fara. :) Jag var hemma vid fyra ungefär och då åt jag lite och drog sedan upp till drillen. Herregud vad jag har saknat det. :o Även om jag tog det lugnt där så får jag nog ta det ännu lugnare för när jag kom hem så mådde jag inte helt 100.. TUSAN! Men jag får väl bara chilla ännu mer och anstränga mig mindre än jag redan gör.. Men det är det värt! Att bli heöt frisk så jag kan hoppa runt som vanligt skulle vara helt underbart.
Nu ska jag bara ta bort mitt smink, borsta tänderna och allt det där, sedan ska jag göra ännu ett inlägg med Dag 15. :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela