KajsaDavida

I used to be normal.

Publicerad 2011-11-16 16:24:49 i Allmänt,

Fy tusan vilken härlig dag jag haft. När jag kom till skolan gjorde jag klart en recension på vår supporttid vi hade, sedan lyssnade vi på en kille som kommer från Kenya. Han berättade för oss om en massa olika saker. Väldigt intressant faktiskt. :) Efter det hade vi idrott, men jag får ju inte vara med än, så jag hjälpte Annie med det vi skulle göra. Idrotten slutade vi 11:50 och då slutade vi! :o Såååååå gött!
Då drog Annie och jag till Thai Silk och åt och sedan gick vi på stan lite, åkte till knalleland och så. :) Mysigt!
Dock åkte vi hem vid två, så jag var hemma vid tre ungefär och nu har jag kollat lite på tv och druckit en kopp kaffe. Mums. :) Om ungefär en halvtimma ska jag upp och drilla. Eller ja, sitta där och kolla på iallafall.. :( Bränna cd-skivor ska jag göra också. Om jag lyckas med det.... Haha! Jag är så sjukt oteknisk, jag kan inget sånt..
Vi får se om jag gör Dag 22 innan eller efter drillen :)
Puss!
Här har ni två fina bilder på SUO med Drill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela