KajsaDavida

I want you to fight for me.

Publicerad 2011-11-18 07:27:45 i Allmänt,

Jag skulle vilja veta varför bussresan till skolan alltid går så sjukt segt? Hem går det däremot assnabbt... -.-
Ja, om ni inte förstod det så sitter jag på bussen nu och är på väg mot en SJUUUKT dryg dag. Kul att sluta tjugo i fyra på en fredag.. :( aja.. Får hålla humöret uppe genom att tänka på att jag för förmodligen kommer ha en grym kväll med grymt folk. :)
Jag skrev aldrig Dag 23 (eller vilken et nu är) igår. Jag var hos Jesper (jag har två Jesper som jag kallar Jesper och min Jesper :)) och kollade på film. Det var rätt skönt att bara ta det lugnt, det har hänt massa saker nu.. Suck!
T ex. Min Jesper har skadat sig.. Jag grät som en barnunge när jag fick veta det., men som tur är så mår han bra nu! Och en annan sak hände igår som fick mig att fälla några tårar också. Men vad som hände vill jag inte skriva här.
Men hoppas ni alla kommer ha en bra dag, för det ska FAN jag ha!!
Puss <3

Kommentarer

Postat av: Haidi Jakobsson

Publicerad 2011-11-18 09:40:14

Godmorgon! :'] hihi

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2011-11-18 09:59:02

i know that you are amazing, and THE BEST KAJSA THERE IS!

så you don't need to wörryyyy!

pekkös aj lav yoo!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela