KajsaDavida

So I guess you had to leave, you were born with wings.

Publicerad 2011-11-23 10:08:42 i Allmänt,

Sju månader har gått sedan vi förlorade vår underbara Joel. Sju hela månader har gått sedan påskafton då det värsta hände. Jag minns den kvällen så tydligt och det kommer jag och många andra göra väldigt länge.
Det är omöjligt att beskriva känslan man fick i bröstet när man fick höra "Joel är död". Hur ska man reagera? Jag visste inte hur jag skulle göra.. Först stod jag bara där och förstod ingenting. Sedan gick jag till en kompis och då kom tårarna. Heregud, jag har aldrig gråtit så mycket innan det.
Saknaden går inte att förklara. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan, världens bästa Joel!
Saknar och älskar dig <3
29 augusti 1995 - 23 april 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela