KajsaDavida

Världens bästa syster!

Publicerad 2011-11-12 19:15:34 i Allmänt,

Min syster kom med ett väldigt bra förslag för ett tag sedan. Hon ville ha en systerdag med mig, vilket jag tycktelät bra. Så idag har vi varit i Göteborg hela dagen och shoppat, ätit och haft det väldigt mysigt. :) Även om min kropp inte orkade med allt riktigt så jag var tvungen att sätta mig ibland så var det bra. :) Jag köpte bara en mössa (men USA:s flagga på :D), väldigt typiskt mig, jag vet ;) och så köpte jag Justin Biebers bok! :D YAAAY hihihi! Jag ska börja läsa den sedan. Jag himnner läsa lite innan Ellen, Johan, Wilma och Amanda kommer hit. :) TACK till er säger jag bara! Ni räddar min kväll. :*
Och jag får ju inte glömma att berätta om kvällen igår!! :D Jag var med Sofie, Matilda, Elin, Ida och Lina och vi kollade ju på Kapten Röd. Herregud vad bra han var. :D Definitift något jag skulle gå på igen. :)
Ni måste också lyssna på mitt nya favoritband. De har stulit mitt hjärta. hihi
Klicka här. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela