KajsaDavida

Dag 01 - Presentation av dig själv

Publicerad 2011-10-26 22:38:16 i Allmänt,

Hmm nu ska vi se hur detta går! Själv tycker jag att det skulle vara bättre om någon annan skrev om mig, men min syster orkade inte så jag får köra själv. ;)
Aa, jag heter Kajsa Davida Ragnhage och är 16 år. (fyller 17 i februari.) Jag bor i Svenljunga med min mamma, pappa och min storasyster Sophie. Jag ÄLSKAR att resa, det är verkligen bland det bästa jag vet. Min drömresa är att åka till New York. På fritiden träffar jag många av mina vänner, träffar också väldigt gärna nya människor och drillar. :) Jag är en glad och positiv tjej som älskar att hitta på saker med mina vänner. Men jag har också väldigt dåligt temperament. Jag kan väldigt lätt bli sur/arg och jag retar mig lätt på småsaker. Det är nog min största svaghet. ;) Dock går det över snabbt och jag blir nästan aldrig arg "på riktigt" på någon. Bara om jag verkligen känner mig sårad eller besviken. Annars har jag lätt att förlåta folk. :)
Jag går Hotell och turism-programmet på Almåsgymnasiet i Borås. Jag valde just den linjen bara för att jag vill bli reseledare, guide OCH flygvärdinna. (Ja, jag ska jobba som allt, dock inte samtidigt :)).
En stor del av mig är även min musik. För jag lyssnar jämt på musik! Jämtjämtjämt! Och jag hav även en väldigt blandad musiksmak. (Vill ni ha min spotifylista så är den här.) Där kan ni se vad jag lyssnar på. :)
Gash, vet inte vad mer jag ska skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela