KajsaDavida

Dag 05 - Den du beundrar

Publicerad 2011-10-30 19:17:10 i Allmänt,

Den  jag beundrar mest på denna jord är min underbara storasyster Sophie.
Henne har jag beundrat ända sedan vi var små. Det är väl egentligen inte så konstig för man ser väl ofta upp till sina storasyskon. Men det är något speciellt med Soffan som gör att det fortfarande sitter kvar. Det kanske beror på att hon bara är bäst helt enkelt.
Hon är en person som man inte kan tycka illa om. (anser i alla fall jag). Och hon är duktig på att undvika "bråk". Ja, ni förstår vad jag menar. Sophie är även en person som gör allt så bra hon kan. Hon gick ur nian med toppbetyg och gymnasiet var inte mycket sämre. Nu jobbar hon och det gör hon fullt ut. Hon verkligen kämpar och hon klarar sig mycket bra.
Dessutom är hon den finaste jag vet. Hon är så otroligt vacker och det vet jag att andra tycker också.
Jag älskar dig, systra mi ♥
De två första bilderna är ganska gammla, men denna tog vi i somras. :)

Kommentarer

Postat av: Storasyster <3

Publicerad 2011-11-01 18:23:13

Åh vad fint skrivet underbara unge! All kärlek till dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela