KajsaDavida

Fortfarande sjuk!

Publicerad 2011-10-19 09:27:49 i Allmänt,

Jaaa, jag ligger fortfarande hemma och tynar bort... Haha neej men jag mår fortfarande dåligt. Och jag KANSKE har körtelfeber så jag har fått en läkartid om två timmar. Mamma kommer och hämtar mig då så vi får reda på om det är det eller om det bara är vanlig sjuka. Jag hoppas innerligt på att det är vanligt. Och att det går över snart.
Men just nu så pluggar jag faktiskt! Eller ja, jag tog en paus för att kunna skriva här, men när jag är klar med detta så ska jag fortsätta plugga :3
Jag hoppas att jag kan komma till skolan snart! :(
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela