KajsaDavida

Goood mooorning!

Publicerad 2011-10-25 10:31:11 i Allmänt,

Åh detta är nog den bästa morgonen på länge. Jag vaknade upp och hade bara liiite ont i halsen, så jag kan äta och så nu! :') UNDERBART! Nu satsar jag bara på att få iväg febern, och sedan skaffa tillbaka alla krafter jag inte har nu.. Jag kan knappt gå på toa, eller gå till köket utan att bli helt skakis i benen för att jag inte orkar. :o Men de kommer nog tillbaka snabbt sen. :)
Idag ska jag äntligen få göra något! Jag ska vara hos världens bästa farmor och världens bästa Rolf. :) Farmor hämtar mig här sen, så nu ska jag äta frukost och borsta tänderna. :) hihihi jag är så glad nu!
Puss på er! ♥
Tummen upp på det säger jag bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela