KajsaDavida

He who laughs last didn't get it.

Publicerad 2011-10-07 10:59:15 i Allmänt,

God morgon! :)
Det är så underbart att vara ledig, när man ligger i sängen och vet att man egentligen ska vara i skolan. :3 hihi!
Fast idag har jag massor att göra :o typ en miljon engelska uppgifter, (jag kanske överdrev där. Men det är många i alla fall), och en svenska uppgift, sen ska Annie och jag gå upp till moga för att hälsa på och jag måste lämna mina böcker som jag lånade därifrån. :)
Och lite senare kommer mina gosisar Ellen, Johan och Rasmus hit. Vi ska göra pannkakor och ha det allmänt mysigt. :D Bra dag, och bra början på helgen. :)
Nu är det dags för engelskaplugg..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela