KajsaDavida

I'm afraid someone better will come along.

Publicerad 2011-10-10 21:47:52 i Allmänt,

Hahahaa, de nya avsnitten av 2 and a half men är ju faktiskt riktigt bra! Eller ja, det första avsnittet var det i alla fall ;) Jag har nyss gjort i ordning mina naglar också, jag lägger upp en bild för dem som vill se. :)
Det har verkligen varit en seg dag idag. Mina planer blev även ändrade. Jag gick inte ut mes Sofie, för mamma, Sophie och jag skulle till min mormor. Haha jag fick många skrattanfall där.. HAHA min syster är underbar. ♥
Om en kvart ska jag gå och lägga mig så jag uppdaterar i morgon igen. :)
God natt!
Puss
Mina naglaaar :)
Världens finaste syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela