KajsaDavida

Life is about kicking ass. Not kissing it.

Publicerad 2011-10-08 00:11:53 i Allmänt,

Jaja! Jag har haft en bra kväll men bra folk och helt okej pannkakor. ^^ Jag blir dock lite sur, för mitt förra inlägg publicerades inte. :( Rackarns! Men ja, våra pannkakor blev totalt failade och det hela slutade med att mamma gjorde dem åt oss.. Haha! Och sedan kollade vi på idol med mamma och pappa. Tråkigt att Roshana åkte ut faktiskt. Jag tycker att hon är värd att vara kvar med tanke på hur grymt hon sjunger. Men ja, det är väl inget att göra åt. Huvudsaken är bara att Olle, Moa och Emil är kvar. :D
Nej nu måste jag sova. Ska upp och jobba i morgon. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela