KajsaDavida

You're weird. I like you.

Publicerad 2011-10-21 17:46:03 i Allmänt,

NU har orkar jag äntligen uppdatera igen! :)
Igår var nog en av de värsta dagarna i hela mitt liv. Helt ärligt. Jag mådde så dåligt. :( Jag vet inte hur många gånger jag började gråta bara för att jag hade så ont.. MEN det är skönt att den dagen är över så nu väntar jag bara på att bli helt frisk. :) Idag har halsen fortfarande dödat mig, men jag ahr varit piggare vilket har varit väldigt skönt. :) Jag hoppas att halsen lägger sig snart så jag kan få äta lite mat snart...! Som sagt så har jag inte så mycket mer att blogga om eftersom jag fortfarande inte har gjort något. Sååå tack för mig. ;)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela