KajsaDavida

I wish you were here.

Publicerad 2012-02-22 22:12:42 i Allmänt,

Jag var med om en sak idag som fick mig att tänka ganska mycket. Vi simmade idag på idrotten och efter det när Annie och jag stod i omklädningsrummet och bytte om kom det in ett antal småtjejer. De måste gå i lågstadiet eller något sådant. Precis när de gått in säger deras "fröken" till dem att de måste ta av sig skorna först. Då berättar  Annie att hon nyss hörde när en av dem säger till sina kompisar, lite malligt: "Aa, jag måste nog ta av mig mina Doctor Martens."
Jag menar HALLÅ?! Vad hände med tiden då man skröt om sin nya Barbie/Bratz? Jag blev fan upprörd.. Hahaha! Nej men ärligt. Vafan händer med världen? Snart kommer väl en tjej på elva år och skryter om sina nya silikontuttar..? Jag blir riktigt trött faktiskt.. ÅÅH!!

Men nu ska jag inte vara en sån surkärring. Har haft en helt okej dag faktiskt. Slutade 11.50. Då drog Annie och jag till stan där jag köpte en bok som heter "Resa till New York". Haha nej då, jag älskar inte NY.. :) Sedan åkte jag hem till Evelina. Vi drack kaffe och snackade en jäkla massa skit. Det är de två sakerna jag gör bäst. Dricker kaffe och snackar skit. (Skämt åsido).
Mellan 17-20 var jag på drillen, som varje onsdag. Hahah åh jag bara älskar drillen. Veckans höjdpunkt. VARJE vecka. Oftast. :)
Nu är det dags för mig att sova.
God natt allihopa!
Puss

Kommentarer

Postat av: Valentina

Publicerad 2012-02-22 23:03:07

haha så jävla rätt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela