KajsaDavida

Äntligen!

Publicerad 2012-01-04 15:27:24 i Allmänt,

Äntligen är jag klar med mitt rum! :D Det slutade med att jag slänger fyra fylla plastpåsar med massa skit och har burit ner två flyttlådor med saker till källaren. Ibland är jag riktigt duktig, det måste ni erkänna. ;) Här får ni lite bilder! :D
Åh så fint det blev. Eller hur? :D
För dem som har varit hemma hos mig, så vet de att det är en riktigt stor förändring.. ;)
NU måste jag kissa, (too much information kanske?), och sedan ger jag mig på min gigantiska hög med tvätt som måste strykas.. Herregud, vad har det tagit åt mig? :o
Puss!

Kommentarer

Postat av: den bästa du vet

Publicerad 2012-01-04 19:24:36

vad duktig du är babe!

blev ju skitfint, och va fint du har skrivit på tavlan eller vad man ska kalla det ;)

hahahaha, puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela