KajsaDavida

Bra start!

Publicerad 2012-01-10 13:52:07 i Allmänt,

Jag känner att jag lyckats starta denna termin väldigt bra.. Det var min första skoldag efter lovet idag. Jag drar till skolan, som vanligt och har två lektioner. Sedan hade vi lunch och när vi sitter där känner jag att jag börjar må väldigt illa och känner att jag måste spy.. Så jag drar med mig Annie in på en toalett och är där ett tag, men som tur var så spydde jag inte. Men illamåendet gick ändå inte över. Och huvudvärken har suttit i i ungefär en vecka nu.. Så jag sjukanmälde mig och åkte hem från skolan.. (Första gången i hela mitt liv som jag dragit hem faktiskt!).
Så nu har jag myst ner mig i min säng och kollar på Sex And The City (serien hihi).
Lite senare måste jag göra dag 8, 9 OCH 10. Gör förmodligen dem i samma inlägg så blir det inte en massa olika. :)
Puss!

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2012-01-10 22:19:03

Kom på att det kanske var migrän du fick? Med tanke på illamående och huvudvärk? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela