KajsaDavida

dag 1: sju sanningar om mig.

Publicerad 2012-01-01 23:55:43 i ,

1. Jag avskyr fötter och clowner.
2. Jag har sjukt många "tvångstankar" eller vad man ska kalla det..
3. Jag har eksem runt mina ögon som kliar sönder, vilket kan göra att jag ibland gör fula grejer med ögonen så jag ser helt retarded ut..
4. Jag Ä L S K A R gepard-mönster.
5. Min säng är den bästa platsen i huset enligt mig.
6. Jag tar tydligen stor plats i sängen när jag sover. :(
7. Jag har världens bästa vänner. :)

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-01-02 01:43:00

vet du något som gjorde mig galet glad av att läsa detta?

att jag redan visste allt.

blev helt varm och glad inombords, min älskade finaste,

du förstår inte hur mycket du betyder för mig.

på bara 4 månader har du förändrat mitt liv.



2012 kommer bli vårat år! lova mig det?

massa pussar på dig, du är bäst.

och jag älskar dig! <3

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-01-02 01:48:48

btw: det där med att du tar stor plats i sängen, du tar inte sååå stor plats, men du suger på att dela med dig av täcket... och du andas väldigt högt...

MEN DU ÄR SÅ UNDERBAR SÅ DET GÖR INGET!

puss på dig bästis <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela