KajsaDavida

I don't give a shit.

Publicerad 2012-01-04 20:38:52 i Allmänt,

Jag tror jag har den bästa och finaste ringsignalen i hela världen. :D Jag har den här:
Ååååh :') Jag fixade den och de andra killarnas till min mobil så jag kan ha vilken som helst. :D GLAD TJEJ!
Jag har varit såå duktig idag. Jag har städat klart mitt rum, strykt all min tvätt och varit hos tandläkaren och beställt tid. Varför jag behöver det får ni inte veta. ;) Dock finns det en del som vet det redan. hihi
Nu känner jag att jag har gjort mig förtjänt av att krypa ner i sängen och kolla på en film. Tror det blir Sex and the city 2. :) Jag ska upp tidigt i morgon också för att åka till Göteborg med min räka. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela