KajsaDavida

I met you for a reason.

Publicerad 2012-01-09 12:29:10 i Allmänt,

HAhhaahahah min morgon har varit sjukt jobbig.. Klockan tjugo i sex i morse hoppade hennes pappa in och skrämde mig så jag vaknade.. :( HAHA Frida vaknade inte av det... Men som tur var så somnade jag om. Men klockan tolv öppnar hennes bror dörren och tjuter med en jävla tuta som låter jävel. TACK RICKARD!! Fu..
HAHAHAH och precis efter han gick igen så hörde jag typ *BAMBAMBAAAM*. Jag trodde att Frida blev så arg så hon slog i något men nehe då.. Jag kollade på henne och då har hon ramlat ur sängen!! Hahahahahahahahahaha! Åh så kul..
Om en halvtimma ungefär kör Rickard in oss till stan och sedan tar vi bussen till Svenljunga och går direkt till tandläkaren.. Hihi!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela