KajsaDavida

I wanna stay up all night.

Publicerad 2012-01-01 23:51:39 i Allmänt,

Nytt år nu då alltså! Säger bara: Välkommen, 2012!
Min nyårsafton var bra. :) Träffade många trevliga människor och jag hade superkul. Tack till alla er som gjorde den så bra!
Den här dagen däremot, den har varit oooerhört chill. Den började med att bussen från Hyssna inte kom. (Bra gjort där västtrafik. BRA DÄR!) så pappa fick hämta oss istället. När jag kom hem hämtade Jesper Kling mig. Haha jag hinner inte vara hemma mer än tio minuter innan jag ska iväg igen. ;) Vi åkte till Sexdrega och köpte pizza som vi åt hemma hos honom. Dock orkade ingen av oss särskilt mycket. Sedan kollade vi på The Grudge 2 och jag HATAR de filmerna. Usch.. Sedan startade vi V for Vendetta. Den filmen.. Jag finner inga ord. SÅ SJUKT BRA! Åh jag blev kär i honom bara föra han är så jävla cool. :D hihi! Tack för kvällen, min räka. :)
Nu ligger jag och slöar riktigt rejält i min säng. Jag måste sova snart. Jag ska nämligen jobba i morgon. Dock börjar jag 15.30. :D
Jag slänger bara upp ett till inlägg med första dagen på den där listan jag la upp innan. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela