KajsaDavida

Min Frida!

Publicerad 2012-01-07 14:42:37 i Allmänt,

Nu är jag hemma från jobbet. Det är oerhört skänt faktiskt eftersom jag började klockan nio i morse och jag hade så svårt att somna (som jag haft de senaste fem nätterna) så jag har inte sovit så mycket i natt. Men just nu gör det ingenting för jag har en grym helg framför mig. :D
Klockan fem, 17.10 för att vara exakt, tar jag bussen mot borås. Där får jag vänta i 40 min på nästa buss. Minder kul det där.. MEN sedan tar jag bussen till Bollebygd och till min Frida. :D :D Jag ska sova där till måndag. hihi
Vi ska nog inte göra något speciellt, bara ha det mysigt tillsammans. (Förmodligen lyssna på One Direction hela dagarna/nätterna osv. ;)). Fast på söndag ska vi på inspelningen av Bingolotto. WOOOHOOO!! Haha ne men det är nog mysigt tror jag. :D
Nu måste jag äta och sedan ska jag duscha, packa och lite sådant. :)
Puss på er!
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2012-01-07 14:50:33

jag älskar dig med, bästa vän <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela