KajsaDavida

One Direction. My Direction.

Publicerad 2012-01-15 21:53:01 i Allmänt,

Nu spelas One Direction och Hollywood Undead på högsta volym innan jag ska lägga mig. Det ska bli skönt att sova. Jag kan faktiskt gå upp klockan sju i morgon för jag ska till tandläkaren vid nio. :D så jag tar tio-bussen till skolan i morgon. Skönt!
Jag har haft en riktigt härlig kväll också. Det började med att jag satt i mitt rum och gjorde fotbad och kollade på Sex And The City. Sedan tog jag en riktigt lång dusch och skrubbade hela kroppen, smörjde in mig (så nu är jag len som en barnrumpa :3). Efter det städade jag upp på mitt rum lite, vilket verkligen behövdes. Och  nu har jag suttit vid datorn och lyssnat på musik. :) Underbart!
Jag slutar 15.10 i morgon tror jag och då är jag förmodligen hemma tio över fyra. Då tänkte jag faktiskt skriva ett inlägg här på bloggen om mina drömmar. Jag fick lust att göra det. :D
Nu ropar min säng på mig!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela