KajsaDavida

dot. dot. dot.

Publicerad 2012-06-26 00:31:09 i Allmänt,

Hahah det är sjukt att det fortfarande är folk som är inne på min blogg.. Jag är så dålig på att uppdatera just nu även om det är sommarlov.. MEN den här veckan jobbar jag varje dag utom på onsdag så jag kommer ändå inte ha så mycket att skriva om. Men jag kan väl försöka lite. Hihi! :)

OCH på onsdag. VAD HÄNDER DÅ?! JO!!, Amanda kommer hem från USA där hon har varit i 10 månader. Ååh jag saknar henne såå och jag ska med och möta upp henne på flygplatsen. Jag kommer gråta så sjukt mycket kan jag lova.. Det ska bli så jäkla kul att träffa henne igen. :)

Jag håller på att kolla igenom alla säsonger av Sex And The City också. Och det är inte första gången. :D Så jag ska kolla några avsnitt nu innan jag ska sova och ladda upp för en ny jobbdag i morgon. :)
12.30 - 20.00 för er som vill kika in hos mig. :D KOM OCH KÖÖÖÖÖP!

Puss och god natt, godingar!



(HAHA det är egentligen en GIF, men det funkade inte men stillbilden var rätt go ändå och den visar lite hur jag känner mig när jag tänker på att jag snart får träffa världens bästa kusin :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela