KajsaDavida

Sommarlov!

Publicerad 2012-06-08 15:18:11 i Allmänt,

Igår gick jag på sommalov, vilket känns förjävla skönt! :) Det är så underbart att inte behöva tänka på skolan eller sådant. De närmsta 10 veckorna ska jag bara jobba, umgås med mina vänner och njuta riktigt mycket. :)

Vi hade avslutning i skolan igår och vi slutade då runt tio eller något sådant. Jag och mina tjejer gick till Viskan för att mysa lite innan vi skildes åt för att fixa lite innan vi skulle träffas igen hos Frida sedan på kvällen. Vi spelade spel, grillade, pratade, drack och hade det väldigt mysigt hela kvällen. :)

Tack till er alla som gjorde första sommarlovsdagen så jäkla bra. :)

Nu har jag fixat i ordning mig och är redo för att åka till Mjöbäck för att fira min Kusin Christoffer som tog studenten idag. :) Grattis kusinen!

Tänk, om två år är det jag och mina vänner som går ur skolan. :D Fan vad jag längtar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela