KajsaDavida

You're the type of guy I'd make a sandwich for.

Publicerad 2012-06-26 22:09:29 i Allmänt,

Money, money, money! Det är det jag tänker på mest nu när jag jobbar så mycket denna vecka. :) Det är riktigt gött att tjäna egna pengar. Jag skulle råda alla till att söka jobb så fort som möjligt faktiskt. :)

Jag beställde nyss hem ett par skor och ett mobilskal från missme.se, en riktigt bra sida. :) De har dock inte så mycket saker men det de har är väldigt fint. :) Här är bilder på det jag beställde:

Åh jag älskar båda två. :D Jag har länge tänkt köpa en sån till mobilen men jag har aldrig fått tummen ur. Så nu när jag ändå skulle beställa skorna så passade jag på att köpa det med. :) Bra avslut på dagen måste jag säga och de borde vara här inom 3 dagar. :D

Jag ska snart lägga mig eftersom jag ska upp tidigt i morgon för att åka och möta upp Amanda. :D JAG ÄR SÅ GLAD!!! Jag ska äntligen fått träffa henne igen efter 10 månader. :D Hahah åh så kul det ska bli! :)

Nu ska jag kolla lite på Sex And The City innan jag ska sova. :) (ovanligt? ;) Inte så..)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela