KajsaDavida

Boyfriend.

Publicerad 2012-03-26 11:44:03 i Allmänt,

Ja nu är ju Justin Biebers nya singel "boyfriend" ute. Tänkte dela med mig om vad jag tycker och tänker om honom och den nya låten..
Jag är inte direkt något superfan av honom och lyssnar väldigt sällan på hans musik. Men jag har samtidigt inget emot honom och tycker faktiskt att han sjunger bra. I alla fall nu. :) Och han är riktigt snygg måste jag säga. Nu när han har växt till sig så är han farligt het. ;)
Här har ni låten. Enligt mig är den faktistk riktigt, riktigt dålig. Jag blev väldigt besviken faktiskt eftersom han brukar göra bra musik annars.. Usch! Illa Bieber.... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela