KajsaDavida

Thoughts.

Publicerad 2012-10-30 17:24:37 i Allmänt,

Idag var jag på Ge-kås med Robin, Pontus och Linus. I bilen på väg hem fick jag låna Pontus nya hörlurar och lyssnade då på One Directions nya låt "little things". Gud vad bra den är! Dessutom sätter den igång tankarna väldigt mycket.

Som ni vet är jag singel och trivs väldigt bra med det för tillfället. Men jag kan ändå inte sluta tänka på och drömma om det perfekta förhållandet. 
Jag menar, vem vill inte ha ett perfekt förhållande? Ett sånt där fårhållande som alla andra är avundsjuka på och som alla andra vill ha. Det vill iallafall jag ha
 
Men just nu känner jag bara att jag inte har hittat "den rätte" för det än. Inte för att jag tror att jag kommer hitta mannen jag kommer gifta mig med vid 17/18 års ålder. Visst är det möjligt men jag tror inte att jag gjort det. 
 
Det är lite svårt för mig att förklara hur det perfekta förhållandet enligt mig är så jag håller det för mig själv.
 
Jag kommer fortsätta drömma tills jag hittar min prins. Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela