KajsaDavida

Amanda Irma Hedvig Ragnhage.

Publicerad 2011-12-21 20:07:23 i Allmänt,

Jag vill bara skriva av mig lite när det gäller min underbara kusin som är i USA just nu.
-
Mandi, jag saknar dig superdupermycket och jag längtar tills du kommer hem! :( Fast samtidigt vill jag att du ska ha ett underbart år i de förenta staterna. :D Det är ju trots allt bara 6 månader kvar.. Tänk att det gått fyra månader utan dig här hemma i sverige. :o Herregud!
Och på lördag är det julafton. Min första julafton i hela mitt liv utan dig. Hur ska jag klara mig?! :o :( Bra hoppas jag.. Vi måste (SKA) skypea då, så du är med oss lite där hos farmor. :) hihi!
God Jul!
Jag älskar dig, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela