KajsaDavida

Dag 26 - En viss tid du vill uppleva igen

Publicerad 2011-12-11 20:52:11 i Allmänt,

Hmm.. Den var ganska svår. Det finns mycket som jag skulle vilja göra om, men ändå lever man ju just nu. :)
Men just precis nu, känner jag faktiskt inte att jag vill vara någon annanstans än just här. :') Jag har det bra.
Världens bästa familj.
Världens bästa vänner.
Min musik som alltid ger mig den där extra bra känslan varje dag.
Jag mår väldigt bra nu, så är det bara. :) Det enda som saknas nu är en underbar pojkvän. Men jag väntar på "den rätta". Haha nej, det gör jag inte. För jag tror inte att jag kommer hitta honom än. Men jag saknar en pojkvän. Men det är ju inte direkt så att jag letar efter någon. Om det är menat att bli, så kommer det. Som jag brukar säga. :)
Nej nu ska Frida och jag äta tacopaj! :)
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela