KajsaDavida

Do you really wanna live forever?

Publicerad 2011-12-29 18:45:27 i Allmänt,

Haha ojojoj! Hej dålig uppdatering! ;) Jag har inte bloggat sedan julafton. :o Fast egentligen gör det ingenting för jag har bara jobbat efter det typ. :) I alla fall mån-ons, var hos min Jesper i måndags. Och i Tisdags var jag hos min räka. :) (Jesper Kling.. hihi)
Idag var jag inne i stan med Ellen. Jag köpte en ny bh, tre tröjor, lite smycken och en donut till håret som jag verkligen inte fattar hur man fixar. :( Gash.. Jag försökte och försökte men gav sedan upp. Så det fick bli en vanlig hästsvans nu..
Om ungerfär 40 minuter kommer min bästa Fridis hit. Vi kommer ta massor av kort, färga våra hår, spela sims 3, lyssna/prata/kolla på One Direction (förvånade?) och snacka massa skit. :D Och hon sover även här. UNDERBART. :D hihi!
Nu ska jag fortsätta lyssna på mina fem älsklingar och dryga ut tiden tills min sjätte älskling kommer. :)
Och jag ska uppdatera mer nu.. Lovar. (a)
Puss
Ni får nöja er med en liten mongobild. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela