KajsaDavida

Frida Sofie Hedberg.

Publicerad 2011-12-04 20:17:04 i Allmänt,

Jag känner bara just nu för att få skriva av mig lite och berätta vilken underbar vän jag har.
Frida Sofie Hedberg är en tjej som jag lärde känna nu när vi började gymnasiet. Det tog inte lång tid innan vi hittade varandra och jag vet att hon är en som jag kommer hålla nära mig länge, länge. Hon är en person som man verkligen kan lita på och som man kan berätta allt för. Vilket jag gör. Frida får veta allt om mig. Verkligen allt och det känns förjävla bra kan jag säga.
Jag ångrar inte en sekund att vi blev vänner. Tvärtemot. Jag är så jävla glad att jag har min lilla Frida. Hon är så jävla underbar och jag kulle inte klara mig utan henne nu.
Desutom delar vi samma musiksmak! Mahaha.
Frida, du kan ju bara försöka förstå hur jävla mycket du betyder för mig. Du är underbar och jag älskar dig. ♥
Fridababe <3
Och våra älsklingar<3

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2011-12-04 20:44:55

går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig! men jag har gjort ett litet försök i alla fall...

JAG ÄLSKAR DIG, du och jag, nu och föralltid!

mot allt och alla, du och jag!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela