KajsaDavida

I need that one thing. You've got that one thing.

Publicerad 2011-12-12 08:49:59 i Allmänt,

Är i skolan och har varit det från klockan åtta. Jag börjar halv tio. KUL! Nej. :( MEN det är det faktiskt värt, för jag har haft en underbar helg med min älskade Frida. :) Tack, Mrs. Malik. :*
Jag ska bara klara mig igenom den här dagen och sedan ska jag hem och plugga. Så kommer hela min vecka se ut... :) Men jag ska klara detta! :D
Tisdag: Spanskaprov
Onsdag: Logiprov
Torsdag: Historiaprov + ska läsa 100 sidor i en bok. ( Fast det är jag typ klar med. Duktig Kajsa! :))
Fredag: Engelskaprov
Men jaja, detta löser jag. :) Snart ska jag ner och möta Annie. :)
Puss!

Kommentarer

Postat av: frida sofie hedberg

Publicerad 2011-12-12 09:48:47

Thank YOU Mrs. Styles <3

älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela