KajsaDavida

I wanna be forever young.

Publicerad 2011-12-17 18:12:22 i Allmänt,

Detta blir en bra kväll. Det känner jag på mig. :)
Jag gick upp halv åtta i morse för jag skulle jobba. Det var jobbigt kan jag säga! :o (Att gå upp, inte att jobba. Jobbet är faktiskt väldigt roligt. :)) Jag jobbade mellan 9.00 - 14.15 och efter det köpte jag lunch som jag åt hemma hos Andreas där även Jesper var. :) Sedan gick jag hem och fixade lite och nu är jag hos min underbara Sofie som jag saknat sjukt mycket eftersom vi inte har träffas på typ en månad. :o sjukt! Det har nog aldirg hänt innan faktiskt.
Hon är inne i duschen just nu och sen ska jag in. Vi ska fixa oss lite och sedan gå till Andreas och Jesper innan vi drar vidare till Agnes och Emma för lite tjejmys. :)
One Direction spelas ur högtalarna och gör min dag ännu bättre.
Jag. Är. Glad.
Varför? Det får ni inte veta än. Men det kommer. :)
Happy happy happy happy happy!
Puss!
Hahah gud vad vacker jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En vanlig blogg om mig, mitt liv och allt jag gillar och ogillar. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela